PINTURA AL CARRER

tiana

dimecres, 2 de gener del 2013

ALELLA




Aquesta es l'última aquarel-la, que he fet a l'any 2012, 
El dibuix a llàpis, el vaig realitzar "in situ" durant la sessió del dia 5 de novembre, 
el color de la segona versió, també  "in situ", a la del 12 també de novembre, 
aquí la vaig tenir que deixar, al no poder venir a las sortides, per el motíu que ja sabeu, 
lo corresponent a las sessions tres i quatre, ho he fet a casa.
M'ha costat molt posar-m'he a pintar a casa, ja m'he acostumat a fer-ho en
directe, i així no trovaba alicient, ni el moment oportú, per començar. Molt a
desgana, la he acabat abans del final de l'any 2012, i ja estic preparat per
començar el 2013 amb una nova aquarel-la, a la propera sortida del dilluns dia 7.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada